3 سال پیش 7 اسلاید 387 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • تو خیلی شبیه منی
    همش درست بود
    سلام همزاد

    • واووووووو
      سلام‌همزادم😂😂

    • 😂😂سلامممم

  • تقریبا‌شبیمی💁🏻‍♀️✨
    نتیجه‌رو‌کامنت‌کن..
    چالش:فکر‌میکنی‌چجور‌آدمیم؟(توصیفم‌کن)

    دختر‌مهربون‌و‌سرزنده‌همه‌چیز‌رو‌بروز‌نمیدی‌اما‌گاهی‌بیرون‌میریزی🙂🧶

  • شبیهم نیستی
    بنظرم دختر ارومی هستی:)

  • شبیهم‌نیستی💁🏻‍♀️✨
    نتیجه‌رو‌کامنت‌کن..
    چالش:فکر‌میکنی‌چجور‌آدمیم؟(توصیفم‌کن

    اشکالی ندارد ولی فکر میکنم دختر آرومی باشی:))

  • به شدت میشناسمت

  • من رفیقتم بعد یکم شبیتم

    • خب‌عیزم‌مگه‌رفیقا‌قراره‌شبی‌هم‌باشن..

  • شبیه نیستیم :(
    ج چ :هم از لحاظ ظاهری،هم باطنی...شبیه فرشته ها:))

    • اوکی‌ولی‌من‌ذوققققق😭😭😭😭
      یه‌حس‌خیلی‌نابی‌بهم‌میده‌حرفت:)))😭

  • شبیهم‌نیستی💁🏻‍♀️✨
    نتیجه‌رو‌کامنت‌کن..
    چالش:فکر‌میکنی‌چجور‌آدمیم؟(توصیفم‌کن)
    ج.چ:یه آدم درونگرایی که نودل دوست داری از عروسک متنفرمی اکس بند رو دوست داری و همه آهنگاشونم داری فیلم خواهران‌برداران رو دیدی و دوسشون داری رنگ مورد علاقتم مشکی/بنفش
    راستی فالویی بفالو

    • بیشتر‌چیزایی‌که‌گفتی‌درست‌بود..:)
      میانگرام..حقیقتش‌عروسک‌دوست‌دارم😂🤌🏻
      واهای‌ذوق‌بقیش‌همش‌درسته😭🤌🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.